Wake up with a smile.

Godkväll alla trogna bloggläsare. Nattis här.
Vi har fått in massvis med klagomål angående uppdateringen. Jag blir så otroligt besviken på mig själv (fy nattis) men inspirationen har inte varit på topp dom senaste veckorna.


"Hur är det med er??" undrar ni säkert. Jag ska besvara eran fråga och låta er slippa alla sömnlösa nätter. 
Det är försklassigt. Mer än så avslöjar jag tyvärr inte, det är hemlighetsstämplat. 

Nu har jag en fråga till just DIG!! Vad tycker DU att vi ska skriva på våran nätdagbok? Jag informerar er redan nu att Natli och jag är väldigt flexibla av oss, så det är fritt fram.

Innan vi tar farväl för denna gången så har jag ett viktigt ämne som jag vill ta upp. Ta hand om era tänder. 
Tänk efter. Hur vill ni lämna denna världen i slutändan??? Gud gav oss tänder för att vi skulle ta vara på dom, tänk på det. 
 


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hejsvejs, jag undrar hur du och natli lärde känna varandra har ni haft problem meellan varandra?
Hur är erat sexliv? Har ni pojkvänner? Hurdana är dom isåfall, bästa egenskapen? Favortiställning?? Vilka är era närmsta vänner? Har ni samma umgänge? Vad gör ni på helgerna? Har ni provat alkoholhaltiga drycker?
Hade varit underbart om ni svarade i ett videoinlägg :) ha det najs / Kajsa

2014-04-09 @ 21:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: